czwartek, 3 października 2013

Heeey Wszystkim ;*

  Cześć ;* No więc, witajcie wszyscy na moim nowym blogu ! Będę pisać tutaj opowiadanie o chłopakach z 1D :D Od razu chcę Wam powiedzieć, że praktycznie wszystkie informacje w moim opowiadaniu będą zmyślone, np. tutaj zespół nie istnieje, chłopcy mają mniej lub więcej lat niż w rzeczywistości, mają zupełnie inne charaktery niż naprawdę i tym podobne rzeczy ;) A tu macie jesze kilka słów o mnie: Nazywam się Kasia, mam 14 lat, jestem Directionerką od około roku, kocham całe One Direction, ale moim ulubieńcem jest Zayn <3 
  Dobra, na koniec chcę powiedzieć, że mam nadzieję, iż moje fan-fiction przypadnie Wam do gustu, ale mimo wszystko proszę Was, abyście w komentarzach pisali tylko i wyłącznie SZCZERE opinie ! :P Jeszcze dzisiaj dodam na bloga fabułę opowiadania, a jutro albo w sobotę powinien pojawić się Prolog. Kocham Was, rodzinko Directioners ! :** 
Malikowa, xx
                                                                                                 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz